CitizenfromAnavum

CitizenfromAnavum

A kezdet

2021. szeptember 20. - CitizenfromAnavum

Sok gondolkodás után döntöttem a blogírás elkezdése mellett. Mérlegeltem, pro és kontra érveket hoztam fel egyszer ellene, máskor mellette. Mivel több volt a pozitív ok, így eldöntöttem, hogy belevágok! Sokszor találkoztam az életem során olyan eseményekkel, melyeket nem tudtam szó nélkül hagyni, de ezek kritizálása után, nagyon sokszor a fejemhez vágták, a sokak által örökérvényű, dogmatikus beszólásokat, mint: -Hány gyereked van? Hány évet dolgoztál le? Mikor kapáltál utoljára? Szereted a pálinkát?- és más ehhez hasonló, troll megjegyzéseket. Itt a blogomon szó lesz mind közéleti, mind tudományos témákról. Előre szólok, hogy sokat fogok írni a Wuhani hapcivírus körüli média és állszakértői hazugságokról, ahogy a közéletben már-már tényként kezelt összeesküvéselméletek megcáfolásáról is! Mivel gyűlöm a politikai korrektséget- erről majd máskor bővebben- így itt tőlem senki ne számítson rá! A kommenteket természetesen engedélyezem, viszont ha valaki más hozzászólót kezd el gyalázni, pusztán azért mert a véleményük nem egyezik, akkor azon személyt tiltom! Remélem sokak számára hasznosak és érdekesek lesznek írásaim. 

A bejegyzés trackback címe:

https://citizenfromanavum.blog.hu/api/trackback/id/tr6316694826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása